Naturalne serum hialuronowe do walki z problemami skórnymi od EFK Technologies

Szukając ostatnio kosmetyków naturalnych, które pomogłyby mi zadbać o skórę twarzy i pomóc w pozbyciu się problemów skórnych trafiłam na serum hialuronowe od marki EFK Technologies (Especially From Kate). Jest to produkt naturalny wytwarzany przez polską firmę, która została założona przez Panią Katarzynę jako odpowiedź na kosmetyki drogeryjne, które nie przynosiły oczekiwanych efektów. I tak powstało to cudeńko, które obecnie stanowi podstawę mojej pielęgnacji! 




Kosmetyk jest przeznaczony dla każdego typu cery - suchej, normalnej, mieszanej, trądzikowej oraz ze skłonnościami do podrażnień. Serum, którego głównym składnikiem jest kwas hialuronowy ma za zadanie:
  • dbać o odpowiedni poziom nawilżenia skóry,
  • regenerować naskórek i dbać o zdrowy wygląd skóry,
  • redukować niedoskonałości oraz rozjaśniać przebarwienia,
  • ograniczać wydzielanie sebum,
  • zapobiegać powstawaniu zmarszczek,
  • przenosić składniki aktywne w głąb skóry oraz stanowić bazę do poprawy efektywności działania kremów.
I serum faktycznie tak właśnie działa! Jest ono zamknięte w szklanej buteleczce wyposażonej w pipetę służącą do nabierania produktu. To nie tylko wygodne, ale również higieniczne rowiązanie. Serum posiada naturalny zapach charakterystyczny dla kwasu hialuronowego - ja już jestem do takiego zapachu przyzwyczajona i nawet go lubię. Kosmetyk jest pod postacią płynną w lekko żelowej formule. Dzięki temu bardzo dobrze się go pobiera za pomocą pipety i następnie nanosi na skórę. 




Po wmasowaniu serum jest ono momentalnie spijane przez skórę, dzięki czemu bardzo szybko się wchłania. Na skórze nie zostaje wyczuwalny żaden film, a cera staje się miękka oraz widać wyraźnie, że poziom wydzielania sebum uległ znaczącej redukcji. Ten efekt zaobserwowałam już po pierwszym użyciu i zrobił on na mnie największe wrażenie. Do tej pory żaden inny kosmetyk tak nie podziałał i jestem zachwycona, że wreszcie znalazłam złoty środek, który sprawia, że cera wytrzymuje cały dzień bez błyszczenia i to nawet pod makijażem! 


Gdy zaczęłam stosować produkt na twarzy miałam kilka niedoskonałości, które zostały szybko zlikwidowane, a zmiany zapalne zagojone. Do tego zauważyłam, że skóra jest bardziej nawilżona, napięta i wygląda znacznie zdrowiej. Z dnia na dzień obserwuję poprawę stanu skóry. Mam nadzieję, że dzięki temu opóźni się nieco powstawanie zmarszczek, a twarz będzie gładsza i w lepszej kondycji.




Zdecydowanie mogę polecić to serum każdemu, kto boryka się z problemami skórnymi, chce pozbyć się niedoskonałości, ograniczyć wydzielanie sebum oraz osobom, które potrzebują dogłębnego nawilżenia skóry oraz kuracji przeciwzmarszczkowej, a także chcą na co dzień dbać o dobrą kondycję swojej cery.


W asortymencie firmy EFK Technologies można znaleźć o wiele więcej ciekawych, naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała, dłoni oraz włosów. Warto im się przyjrzeć, ponieważ kosmetyki naturalne mają według mnie najbardziej zbawienny wpływ na stan i kondycję włosów oraz skóry, nie dostarczając przy tym niepotrzebnych chemicznych wypełniaczy i dodatków. Sama staram się włączyć do swojej pielęgnacji jak najwięcej kosmetyków naturalnych, aby w pełni świadomie dbać o siebie i poprawić to, co do tej pory sprawiało mi problemy.

Komentarze

  1. Nie znam tego serum ale jeśli dobrze nawilża to mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Super przygoda z marką Clavier

Testowanie kosmetyków do włosów Greenini - podsumowanie