Testowanie kosmetyków do włosów Greenini - podsumowanie

Podsumowując całą kampanię z udziałem kosmetyków @greenini.pl, które otrzymałam za pośrednictwem portalu @ambasadorka_kosmetyczna mogę powiedzieć, że była to bardzo udana i skuteczna pielęgnacja włosów. Cieszę się, że mogłam poznać tą do tej pory nieznaną mi markę, ponieważ kosmetyki, które testowałam bardzo pozytywnie wpłynęły na moje włosy. 

Po miesiącu codziennego ich stosowania, włosy stały się wyraźnie bardziej miękkie w dotyku, łatwiej się rozczesują oraz są widocznie bardziej błyszczące. Już od pierwszego zastosowania było widać zauważalną różnicę w kondycji włosów, bo można je było rozczesać nawet po prostu palcami, gdzie u mnie często po myciu pojawiały się na włosach kołtuny - w przypadku tych produktów, włosy kompletnie się nie plątały.
Pielęgnacja z użyciem odżywki oraz maski była błyskawiczna, a przy tym skuteczna. Cała linia posiada do tego bardzo przyjemny, delikatny i świeży zapach, który potem towarzyszy nam po umyciu. 

To co przede wszystkim wyróżnia szampon, balsam i odżywkę z linii Aloes i Keratyna to duża zawartość składników naturalnych, brak testowania kosmetyków na zwierzętach oraz szata graficzna kojarząca się z produktami Eko. 

Marka jest zdecydowanie warta uwagi, ponieważ kosmetyki nie są drogie (dostępne w drogerii @vica_pl), ale za to wyróżniają się wysoką jakością. Zdecydowaniepo zakończeniu obecnej kampanii zwrócę uwagę na inne produkty marki Greenini, a z tego co widziałam ich wybór jest spory. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Super przygoda z marką Clavier

Naturalne serum hialuronowe do walki z problemami skórnymi od EFK Technologies